Uwolnij się od CUKRU

w 7 dni

Decyzja:

chce uwolnić się
od cukru

Zaczynam
7-dniowy

plan uwolnienia
się od cukru

Przestrzegam
7-dniowej diety
z Viridian

Przyjmuję

suplement

Chrom&Cynamon

Po 7 dniach czuję
energię z uwolnienia się od cukru


Odkryj na nowo swoje kubki smakowe i porzuć uzależnienie od cukru.

5 kroków do porzucenia uzależnienia do cukru:

Chcę zacząć

do pobrania

Co wiemy o cukrze


  • Sacharoza
  • Syrop kukurydziany
  • Fruktoza
  • Miód
  • Syrop glukozowo-fruktozowy
  • Syrop klonowy
  • Melasa
  • Maltodekstryna
  • Maltitol
  • Syrop agawy/ nektar agawy
  • Cukier z trzciny cukrowej
  • Erythritol
  • Słód jęczmienny

  • 9 łyżeczek (38 gram) dziennie dla mężczyzn
  • 6 łyżeczek (25 gram) dziennie dla kobiet
  • 3-6 łyżeczek (12-25 gram) dziennie dla dzieci
  • Światowa Organizacja Zdrowia rekomenduje, by cukier rafinowany stanowił mniej, niż 5 % dziennej energii.
    To ok. 6-7 łyżeczek dla dorosłych i 3-4 dla dzieci.
  • Produkty bogate w cukier mogą zwiększać poziom cukru we krwi, zwiększać poziom insuliny i doprowadzać do spadków poziomu cukru, otępienia, pogorszonego nastroju, zmęczenia i napadów głodu.
  • Większość z nas nie zdaje sobie sprawy z tego, jak dużo cukru zjadamy, bo jest to głównie cukier ukryty. Znajdziesz go w płatkach śniadaniowych, sosach do sałatek i w większości dań przetworzonych.
  • Kawałek pizzy może zawierać aż 1 łyżeczkę cukru, podczas gdy 100 g jogurtu jagodowego to odpowiednik trzech łyżeczek, porcja sosu do spaghetti to prawie 3 łyżeczki a puszka napoju gazowanego to prawie 9 łyżek cukru.

Zalecane normy spożycia cukru przez WHO

Nazwy, pod którymi występuje cukier i słodziki:


  • Dekstroza
  • Cukier kokosowy
  • Odparowany sok trzcinowy
  • Koncentrat soku owocowego
  • Cukier winogronowy
  • Cukier surowy
  • Cukier brązowy
  • Cukier Demerara
  • Cukier palmowy
  • Syrop ryżu brązowego
  • Cukier daktylowy

Cukier kryje się wszędzie


Nauka potwierdza obecnie, że cukier w wysokich dawkach ma działanie toksyczne. Toksyczne, czyli niekorzystne na metabolizm i zwiększające ryzyko chorób. Istnieją twarde dowody na to, że może mieć on bezpośredni negatywny wpływ na zdrowie. Jak wypadnie porównanie zdrowia osoby, która prawie wcale nie je cukru, z kimś, kto spożywa przeciętną ilość cukru dodanego wraz z dietą?


Aby odpowiedzieć na to pytanie, grupa badaczy z Uniwersytetu Kalifornijskiego przeprowadziła eksperyment pt. „Co się dzieje po spożyciu cukru” [1]. Podczas dwóch tygodni eksperymentu odkryli, że średnie dawki cukru dodanego znacznie powiększają ryzyko chorób układu sercowo-naczyniowego mierzone poprzez markery we krwi młodych ludzi. Zauważmy, że większość ludzi spożywa każdego dnia, przez dużą część życia, tyle samo cukru, co osoby poddane dwutygodniowemu eksperymentowi.

Czy cukier ma działanie toksyczne?

Cukier może niszczyć twój metabolizm i witalność

Benjamin Brown
Naturopata, dietetyk, wykładowca i autor publikacji naukowych. Dyrektor techniczny w Viridian Nutrition, autor książki
The Digestive Health Solution.

„ Cukier zajął miejsce tytoniu, z podobnymi efektami zdrowotnymi i kontrowersjami wokół jego regulacji. Stało się jasne, że duże dawki są toksyczne a ograniczenie spożycia powinno być priorytetem dla większości z nas.


Niestety współczesna dieta jest przetworzona i przesiąknięta cukrem (dosłownie i w przenośni), dlatego tak trudno jest go ograniczać. Właśnie dlatego powstał program dietetyczny „Detoks od cukru”, który ma zwiększyć świadomość problemu i dzięki któremu łatwiej będzie odstawić cukierniczkę na najwyższą półkę w szafie i zmienić swoje życie.

Przewodnik krok po kroku: 7-dniowy plan posiłków przygotowany przez brytyjskiego kucharza specjalizującego się w superfood, czyli Olivera McCabe

Udział w projekcie 'Uwolnij się od cukru w 7 dni' Viridian może prowadzić do pozytywnych zmian w życiu, takich jak utrata wagi, więcej energii, mniej zachcianek na słodycze a także ogólna poprawa samopoczucia i witalności. Suplementy są wolne od glutenu i odpowiednie dla wegan. Co zawiera ten plan:

Tygodniowy plan uwolnienia się od cukru

Zapas suplementu diety

Chrom&Cynamon Kompleks

Dostęp do aplikacji mobilnej
w języku angielskim przeprowadzającego Cię
przez proces detoksu od cukru

1

2

3

do pobrania

Kup

Chrom - to ważny minerał, który przyczynia się do utrzymania prawidłowego poziomu cukru we krwi, w połączeniu z Cynamonem -zwany "słodkim drzewem", zwiększy twoje szanse na osiągnięcie sukcesu.

Dowiedz się więcej

Pobierz:

Nadmiar cukru jest szkodliwy jak papierosy – ostrzega ekspert

Przez lata sądzono, że to tłuszcz stoi za przewlekłymi schorzeniami takimi, jak otyłość i choroby serca. Producenci żywności uznali więc, że wprowadzenie niskotłuszczowych lub wolnych od tłuszczu wersji ich produktów zmieni sytuację. Dziś wiemy już, że to cukier jest czynnikiem znacznie przyczyniającym się do rosnącej liczby poważnych chorób. A problemy ze zdrowiem mogą czekać nie tylko osoby, które ciągle podjadają słodycze, ale też miłośników słodkich napojów takich, jak energetyki, soki owocowe i napoje gazowane.